Mästerkatten i pälsmössa

Jäääklar vad trött jag är!
Antingen är det så att jag börjar känna av lite press (men det blir bra, det vet jag!) eller så behöver jag helt enkelt bara vila upp mig lite. Denna vecka har verkligen gått fort, nästan lite väl fort :)

Igår var mästerkockarna i farten igen,
se recept här. Efter maten slog vi oss ner i soffan & kollade Idol. Av alla säsonger hittills har rätt person av de kvarvarande två vunnit alla gånger förutom ifjol. Så tycker jag :) Så jo, det var rätt vinnare igår med.

Idag har vi varit på marknad & jag har officiellt invigt min nya mössa, hihi. Den är så bra för man kan ha den såväl ute som inne, vanligtvis brukar jag få värmeslag av mössa på inne i butiker. Men inte denna, 5 toastar!

Ska nog gå & sova snart, kände faktiskt av lite stegring tidigare ikväll. Men lite vatten & vila löser det mesta!

Sov gott nu alla, imorgon blir det kalas. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback